Miesięczne archiwum: Kwiecień 2013

Pogoda nasze plany przekreśliła -deszczowe popołudnie .

Niestety dzisiejszy rajd z przyczyn obiektywnych w planowanym wymiarze był nie do zrealizowania.Za tydzień o 14 ponowimy próbę okrążenia Narwiańskiego Parku . Nadmienię jednak z niekłamaną przyjemnością iż dwóch naszych kolegów mimo padającego deszczu jest na trasie, gdy piszę te … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Rikszą do …..na przykład…. Płonki i źródełka!

Dwuosobowa riksza, tapicerowane i wygodne siedziska, dach nad głową, podnóżek, wiatr we włosach w trakcie jazdy – te i inne atrakcje można osobiście przeżyć, wystarczy zadzwonić do prezesa ŁTR-u ” Peleton” i zamówić kurs do Płonki i z powrotem. Wpłata … Czytaj dalej

Byliśmy na targach w Szepietowie.

W niedzielę 21 IV o godzinie 10 -10 rowerzystów, w tym trzy miłe panie, wyruszyło w dość daleką podróż , bez mała -przejechaliśmy prawie 80 km i to czasami pod wiatr. Cała … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

1-go maja o 7 rano -ruszamy w Świętokrzyskie!

Organizacyjne detale dopięte-dojazd, trasa, noclegi-śmiałkowie gotowi do pokonywania większych i mniejszych wzniesień.Krótkie przypomnienie co nas czeka: 1maja-„Marcelek” 7-12-dojazd busem do Radomia 12-dołączają do nas 2 osoby z W-wy i jazda do Nowej Słupi i wjazd na Święty Krzyż-około 80 km-nocleg … Czytaj dalej

Startujemy do Szepietowa.

W najbliższą niedzielę tj. 21.04.2013 o godz. 10:00 zbieramy się na Placu Niepodległości, by wyruszyć na rajd rowerowy do Szepietowa. Wyprawa nasza ma na celu zwiedzenie Targów Ogrodniczo-Pszczelarskich (możliwość zakupów) oraz walory czysto turystyczne. Zapraszamy członków „Peletonu” oraz wszystkich miłośników dwóch … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Zawody kolarskie o Puchar Prezesa ŁTR.

Aby zabrać argumenty naszem nieprzyjaciołom że myślimy tylko o sobie i że jesteśmy tylko zainteresowani swoimi sprawami postanowiliśmy zorganizować kolarskie zawody dla uczniów szkół podstawowych.Planujemy w czerwcu 2013 roku na łapskim stadionie w porozumieniu z OKF przy pomocy łapskich nauczycieli … Czytaj dalej

Sezon 2013 – rozpoczęty!

Punktualnie o 14, zgodnie z harmonogramem wyjazdów-wystartowaliśmy-tym razem Ośmiu „wspaniałych” na swych wypasionych i naoliwionych bicyklach ruszyliśmy na podlaskie szlaki. Uwaga -tragicznie wygląda droga z Uhowa do Borowskich-12 kolejność odśnieżania! Na pozostałych odcinkach którymi jechaliśmy wszystko w porządku-szerokości wszystkim rowerzystom … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Jechać czy nie jechać -7 IV o 14?

Na przekór wstrętnej zimie ,chlapie , śnieżnej brei na drodze-pojedziemy-może trochę krócej ale pojedziemy-do zobaczenia na zbiórce!

Przełożony rajd „Powitanie wiosny”.

W związku z niesprzyjającymi warunkami pogodowymi zaplanowany na dn. 7.04.2013 rajd „Powitanie wiosny” na rozpoczęcie sezonu rowerowego nie dojdzie do skutku.Opady śniegu oraz mroźne powietrze uniemożliwiają nam jazdę na rowerach po podlaskich drogach.Miejmy nadzieję, że następny termin (14.04.2013) powita nas … Czytaj dalej