Miesięczne archiwum: Lipiec 2013

Dziwny jest ten świat ale Łapy jeszcze dziwniejsze!

Koniec normalnej ścieżki rowerowej w Łapach ! Absurd- na środku rowerowej  drogi zamontowano drogowe słupki, by rolnicy nie niszczyli drogi, by nie jeżdżono ścieżką samochodami. Wspaniała rowerowa droga została w praktyce zniszczona, te słupki utrudniają jazdę rowerem, grupy rowerzystów przy … Czytaj dalej

Opublikowano Wyjazdy | Skomentuj

Za tydzień ruszamy na Wybrzeże!

W piątek 2 VIII  o 22 ruszamy busem do Kołobrzegu. Nasza ósemka przez Żukowo Morskie, Rowy, Brzyno, Swarzewo dotrze 7 sierpnia na Hel. Niezbędnym elementem wyposażenia będą śpiwory. Powrót  pociągiem do Małkini i dalej rowerem do domu. Więcej informacji można … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

W niedzielę o 10 do Waniewa na festyn !

Co prawda w rozpisce harmonogramowej jest napisane, iż  mamy jechać do innej miejscowości, ale po  naradzie peletonowskiej  zadecydowaliśmy o korekcie planów, będzie bliżej i bardziej piknikowo. Odwiedzimy Waniewo nad Narwią.      L.Ł

Wróciliśmy z Treblinki- mokrzy i zadowoleni !

W sobotę kwadrans po 8 nasza siódemka ruszyła w kierunku Treblinki. Przez Brzozowo, Czyżew, Małkinię, po 100 km dotarliśmy do hitlerowskiego obozu zagłady, w skupieniu zwiedziliśmy Muzeum i miejsce kaźni ponad 800 tysięcy ofiar nazizmu. Wśród setek kamieni z nazwami … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

W sobotę 13 lipca o 8 rano startujemy do Treblinki !

Są jeszcze 2 wolne miejsca noclegowe, niezdecydowanych zapraszamy.  Plan rajdu przewiduje zwiedzenie w Zuzeli  Muzeum Prymasa Tysiąclecia – Kardynała Wyszyńskiego. Po przekroczeniu Bugu- zwiedzimy hitlerowski obóz zagłady w Treblince- oddamy hołd pomordowanym. Nocleg w okolicach Kosowa Lackiego. Niedzielny powrót planujemy … Czytaj dalej