Nowe -stare władze ŁTR Peleton- 5 kadencja przed nami!

W piątek 25 maja a murach ZSM w Łapach odbyło się zebranie sprawozdawczo – wyborcze naszego Towarzystwa. Zgodnie z naszą świecką tradycją, prezes przedstawił sprawozdanie z działań Zarządu, zebrani członkowie Peletonu zaakceptowali je, tym samym udzielono Zarządowi. absolutorium.  Zebrani jednomyślnie zgodzili się Zarząd działał w takim           samym  składzie  personalnym.

Następnie w toku dyskusji   przyjęto  plan tegorocznych rajdów.

Najbliższy już 8 czerwca , ruszamy na na Mazury ,  start o 9 , pociągiem  do Ełku  i dalej wokół wielkich  jezior. Powrót  10 VI też pociągiem  .

Pozdrawiam. Prezes- Leszek Łapiński.

Dokładne informacje- 502 045 999.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Zebranie sprawozdawczo – wyborcze!

W maju kończy się 4 dwuletnia kadencja władz ŁTR Peleton. Zgodnie ze statutem towarzystwa proponuję zorganizowanie w piątek 25 maja o godzinie 18 w ZSM Łapy- zebrania sprawozdawczo-wyborczego.

Na spotkaniu Zarząd i prezes przedstawią sprawozdanie ze swojej działalności, zostaną wybrane nowe władze.

Serdecznie niniejszym zapraszam! Obecność rzec można – obowiązkowa!

Przypomnę że trwają prace logistyczne nad czerwcową wyprawą na Mazury. W dniach 8-10 czerwiec okrążymy wielkie jeziora , Ełk- Augustów to początek i koniec etapów. Więcej informacji na niedzielnych wyprawach.L.Ł.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Jasna Góra po raz czwarty!

Po raz czwarty łapski Peleton zorganizował wyprawę- pielgrzymkę do Częstochowy. W ciągu 4 dni, od 28 IV do1 maja pokonaliśmy około 460 km. Przez Ciechanowiec, Nur, Ceranów, Kałuszyn, Warkę, Przedbórz, Gidle dotarliśmy na Jasną  Górę.

Nasza 8 zmagała się z upałem oraz ostrym wiatrem, wiejącym prosto w „pysk”.  Przez całą wyprawę nie złapaliśmy żadnej gumy i na szczęście nie mieliśmy w praktyce żadnej awarii. Co będziemy wspominać? Na pewno-naleśniki agrestowe na noclegu w Starej Wsi, nalewkę jeżynową w Warce, burzę w Górze Kalwarii przed którą udało się nam schronić w barze. leśne piaszczyste dukty na trzecim etapie, ta jazda pod wiatr, te i inne atrakcje zapamiętamy na długo. Fotorelację zamieszczę później. Pozdrawiam.

Dziękuję wszystkim uczestnikom wyprawy za towarzystwo. L.Ł.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Harmonogram rowerowych wypadów w 2018 roku zaplanowany!

Na pierwszym wiosennym organizacyjnym zebraniu Peletonu ” starszyzna” uzgodniła plan tegorocznych rajdów.

W pierwszy kwietniowo-majowy długi weekend ruszamy po raz czwarty na Jasną Górę, start po błogosławieństwie kapłana w sobotę 28 kwietnia o 9 rano. Przez Węgrów,Warkę, Nową Słupię, Gidle , po przejechaniu 400 km 1 maja wieczorem dotrzemy na Jasną Górę.Powrót PKP następnego dnia .

W weekend po Bożym Ciele, 1-3 czerwiec,  ruszymy na północ celem   przejechania Wielkiej Pętli Mazurskiej. Pierwszy krok to podróż PKP do Ełku, potem zaś dookoła Śniardw, Mamr,  przez Pisz,Węgorzewo, Giżycko,Ełk wrócimy na kołach do Łap.

No i tegoroczna perełka- od źródeł do ujścia Wisły- Wisłostrada -około 1100 km-połowa lipca-8-9 dni  jazdy -prace  organizacyjne trwają. Planowany start  7-8  lipiec. Powrót pociągiem Słonecznym do Warszawy i dalej PKP do Łap.

W sierpniu przewidujemy jeden dwudniowy rajd w drugiej dekadzie,  np. 19-20,  cel do dyskusji- może Treblinka, Goniądz, Sokółka …?

We wrześniu tradycyjnie Łomża, Wizna- może 15-16 wrzesień …?

A w każdą niedzielę o 10 z „marcelka” Peleton rusza na kilkugodzinne rajdy po podlaskiej ziemi- zapraszamy!  Przypominam o zaległych składkach członkowskich – 7 złotych miesięcznie.

Szerokości i do zobaczenia na trasie! L.Ł.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Ciepło – wiosna – a więc zaczynamy!

W niedzielę, 8 kwietnia proponujemy rajd do Kiermus na jarmark  staroci, start tradycyjnie o 10 z ” marcelka”.

A następnego dnia w poniedziałek o 18 w Cukierni u Lecha zapraszamy miłośników dwóch kółek na  przedsezonowe zebranie organizacyjne Peletonu. Czas goni, Jasna Góra czeka już w długi majowy weekend !

Pozdrawiam .L.Ł.

Informacje szczegółowe- 502 045 999.

Wielkanoc przed nami!

Wszystkim  cyklistom przesyłamy moc serdecznych życzeń , zero awarii, rekordów na szosie, spełnionych planów i marzeń, byśmy pięknie się różnili a na podobnych rowerach kilometry pokonywali i swoją pasję  realizowali!

Niech rowerowa moc będzie  nami!

Wesołych świąt Wielkiej Nocy- i do zobaczenia na trasie!

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Zima za pasem, ale dzień dłuższy i dlatego o rowerowych planach ŁTR słów kilka!

Oto propozycje  rajdów w  sezonie 2018.

1. W majowy weekend proponujemy już tradycyjnie , po raz czwarty rajd na Jasną Górę , start w sobotę 28 kwietnia ,  4 dni po 100, 1 maja finał, powrót PKP 2 maja.

2. W weekend po Bożym Ciele proponujemy 3 dniowy rajd -tzw.Wielką Pętlą Mazurską, do Ełku pociągiem , dalej na kołach,3 razy +/-100 i do domu, termin-1-3 VI.

3. Rajd wzdłuż Wisły -tzw Wisłostrada, około 1000 km, pierwsza połowa lipca +/_  8-15VII,  PKP do Bielska Białej, powrót PKP pociągiem Słonecznym do Warszawy i dalej   PKP  do domu.

4.We wrześniu  tradycyjnie –  rajd do Łomży.

5. Sierpień –  dawno nie byliśmy grupą na Carskim Trakcie, może więc Goniądz, szlak tatarski?

Powyższe plany należy traktować nie jak dyktat ,  lecz propozycje do dyskusji,  które omówimy na wiosennym spotkaniu organizacyjnym przy czymś smacznym i niekoniecznie pożywnym. Przypominam o zaległościach składkowych za 2017.

Do 30 marca Zarząd ŁTR złoży sprawozdanie finansowe do Urzędu Skarbowego a w maju czeka nas zebranie sprawozdawczo-wyborcze kończące 4  dwuletnią kadencję ŁTR. Tak to już 8 lat…..!

Pozdrawiam. Prezes L.Ł   502045 999.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Znalezione obrazy dla zapytania boże narodzenie gify animowane

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego 2018 Roku, wszystkim miłośnikom turystyki rowerowej składamy życzenia szczęścia, zdrowia, pomyślności i życzliwości na rowerowych trasach,

Zarząd ŁTR „Peleton” Łapy

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Zakończenie sezonu nad Bugiem!

W sobotę 21 X o godzinie 9 , tradycyjnie z placu Niepodległości ruszamy  na ostatni w sezonie rajd z noclegiem. Naszym celem będzie dolina Bugu – Mielnik, Drohiczyn, Grabarka. Nocleg i okowita dla klubowiczów – gratis. Dodam iż nocujemy u lokalnego celebryty- gwiazdy programu „Rolnik szuka żony”- pana Korola. Czekam na potwierdzenie udziału, do czwartku!

Pozdrawiam. L.ł.

NA ZAKOŃCZENIE WAKACJI !

Po lipcowym wyjeździe do Kazimierza Dolnego proponujemy naszym cyklistom trzydniową wyprawę po drogach Warmii i Mazur. Zwiedzimy Kętrzyn, Święto Lipkę, Gierłoż, Reszel, Ryn i wiele innych ciekawych miejsc.
Termin wyjazdu 1-3.09.2017r.
Noclegi – agroturystyka ( około 35-40zł od osoby )
Bliższe informacje i zapisy do dnia 26.08 u Marka Grabowskiego pod nr tel: 531 139 189 (dzwonić po 17:00)

Liczba miejsc ograniczona !